Subject: FW: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti kooskõlastamise taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 11:35:39 +0300

Tere

Tuli automaatvastus, et Annika Matson on puhkusel kuni 01.11, edastan
parandatud kooskõlastuse taotluse.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

From: [email-masked]
<[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 21. oktoober 2024 11:29
To: 'Annika Matson' <[email-masked]>
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere

Tegin muudatused ära.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 18. oktoober 2024 09:28
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere!

Tänan, Kavati (18101:001:0374) kinnistu liitumise rajamiseks multitoru
paigaldusmeetod sobib, kuid projekti geodeetiline alusplaan selle
teostamiseks on veidi puudulik ja ebatäpne:

*	joonisel ei kajastu piisavalt ümbritsevat situatsiooni ja
absoluutkõrgusi teisel pool tehnovõrku
*	puudub endiselt info kraavi põhja kõrguse kohta, mis on oluline
tehnovõrgu paigaldamisel, et oleks võimalik tagada nõutud paigaldussügavus
*	teeregistri andmetel on riigitee nr 25132 km 11,01 asuv truup ø
600mm (paigaldatud aastal 2011), kuid geodeetilisel alusplaanil on
märgitud truubi läbimõõduks 300mm

Palun täiendada geodeetilist alusplaani ning kontrollida riigitee truubi
andmeid.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 16, 2024 3:55 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere

Nihutasin kliendiliini teest eemale ning näitasin kinnisel meetodil kraavi
põhjast vähemalt 1,0m sügavuselt.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 15. oktoober 2024 16:17
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere!

Tänan selgituste ja tehtud korrektuuride eest.

Paraku ei saa nõustuda, et riigitee kaitsevööndis kavandatav ehitustegevus
jääb hilisemaks lahendamiseks olenevalt kliendi soovist.

Kuna kooskõlastamisele saadetud projekt on hiljem ka ehitusteatise
aluseks, siis tuleb projekt koostada selliselt, et oleks üheselt mõistetav
kavandatav ehitustegevus ja -asukoht riigitee teemaal ja kaitsevööndis.
Tulenevalt asjaolust, et ilma Transpordiametiga kooskõlastamata riigitee
kaitsevööndis projektlahendust (tehnovõrgu asukoht, ehitustehnoloogia)
hiljem muuta ei saa, siis palun korrigeerida Kavati (18101:001:0374)
kinnistu liitumist:

Ristumine kraaviga riigitee nr 25132 km 11,01 teostada kinnisel meetodil
min 1,0m sügavuselt kraavi / truubi põhjast ja min 2m kaugusel truubipäise
kindlustusest, et oleks tagatud, et kavandatava ehitustegevusega ei
kahjustataks riigitee truupi ega kraavi. Selleks, et oleks teada,
millisele kaugusele ja kõrgusele tuleb tehnovõrk rajada, palun märkida
geodeetilisele alusplaanile truubipäise kindlustus, kraavi põhja kõrgus ja
truubi andmed. (Riigiteede truubid ehitatakse üldjuhul
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-10/pohitee_t
ruup_150824-a3_madal_mulle.pdf> tüüplahenduse järgi).

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 14, 2024 4:43 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere

Tegin muudatused ära.

5. Projektis on näidatud ka perspektiivsed kliendiliinid õhu- või
maaliinina. Kliendiliinide väljaehitamine lahendatakse eraldi ning neid
täpsustatakse hiljem vastavalt kliendi liitumissoovile.

6. Varasemase kogemuse põhjal pole olnud vajadust ristlõigete tegemisel
ristumistel, kus olemasoleva õhuliini ripe on piisavalt kõrge, et tagada
7m teekattest sideliini lisamisel.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 11. oktoober 2024 15:45
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere!

Palun teha projektis mõned korrektuurid ja täpsustused.

1.	Projekteeritud multitoru (õhus) ristub riigiteega nr 25132 km
11,44 (mitte 11,41). Palun korrigeerida seletuskirja ja ristmevälja
joonist.
2.	Multitoru (maas) paigaldamisel riigitee 25133 km 5,66-5,72 tee
kaitsevööndisse palun täpsustada multitoru paigaldamise meetod. Täiendada
projekti seletuskirja infoga, millisel meetodil toimub tehnovõrgu
paigaldamine, kui seda ei teostata kinniselt.

3.        Multitoru (maas) paigaldamisel riigitee 25132 km 11,02-11,09
teemaal:

*        täpsustada asendiplaanil paigaldamise meetod

*        märkida avatud kaeviku piir ja selle kaugus riigitee kattest,
mulde alumisest servast ja liiklusmärgist

4.        Märkida joonisele projekteeritud jaotuskapi C2154 mõõdud, kõrgus
maapinnast ja kaugus kraavipervest ja riigitee kattest.

5.        Ristumine kraaviga riigitee nr 25132 km 11.01 teostada kinnisel
meetodil min 1,0m sügavuselt kraavi põhjast. Täienda ka projekti
alusplaani, märkides sinna kraavi põhja kõrguse ning teetruubi andmed.

6.	Mis põhjusel ei ole koostatud ristlõike joonist õhuliini ristumise
kohta riigitee nr 25132 km 10,71 ja riigitee nr 25133 km 5,47? Lisada
asendiplaani joonisele tingmärkide selgitus õhuliini rippeandmete kohta.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 10, 2024 1:48 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: VT2154 Uue-Saaluse, Rõuge vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamise taotlus

Tere

Koostame Enefit AS tellimusel VT2154 Uue-Saaluse sideprojekti.

Esitan taotluse kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.